Deel je ervaring met ZOPO hier

  • Geplaatst op
  • Door ZOPO BENELUX
  • 96

Wij zijn heel erg benieuwd wat de ervaringen zijn van onze klanten of bezoekers.
Deel hier je ervaringen.

Reacties

  1. Tim Wouters Tim Wouters

    Zopo Speed 7 plus: Ik geef dit toestel een 8 op 10. Het is een super toestel, zeker voor de prijs. Ik heb volgende opmerkingen:
    - Dialer en contacten zijn niet afgestemd op dual sim.
    Je kan geen simkaart specifiëren per contact.Ik heb een simkaart privé en één voor het werk. Deze functie zou het gemakkelijker maken.
    Je kan geen simkaart specifiëren voor gebruik met bluetooth. Je kan een contact selecteren via het navigatiesysteem van de auto, maar je moet op je speed7 telkens kiezen via welke sim je wil bellen. Elke keer, bij het instappen een vaste simkaart instellen is geen optie. De app "dual sim selector" van pixelrush verhelpt dit probleem, maar ik had het graag oem gezien.
    - Youtube app speelt video's hakkelend af zolang de video nog aan het laden is.
    - Micro geluid van mijn parrot handsfree systeem geeft niet door naar de Speed7. De ontvangers van mijnoproepen kunnen me dus niet horen.

  2. Geert Geert

    Beste,

    Ik heb een POP ZP951 (Speed7) en het is een geweldig toestel. Doch deed hij vandaag raar, het aanraakscherm ging niet meer en een uur later was de helft van mijn scherm zwart... Het is een nieuw toestel (weliswaar gekocht via china, als cadeau) maar ik zou hem toch graag laten repareren. Ik begrijp dat er geen garantie is via jullie maar kunnen jullie wel een reparatie uitvoeren? Ik heb dit apparaat nog maar 2 maanden en toch redelijk veel betaald.

    mvg,
    Geert

  3. Cor Frelink Cor Frelink

    Ik heb ze ZP980 nu anderhalf jaar. Het is een fantastisch toestel. Prachtige foto's en veel gemak. Alleen dat opladen is echt problematisch. Dat zou echt verbeterd moeten worden. Misschien over op een ander type connector?

  4. ZOPO ZOPO

    Reviews zijn afhankelijk van de gebruikers. Wij kunnen helaas geen onafhankelijke review plaatsen. KLachten die we wel hebben gekregen was voornamelijk batterij duur wat opgelost is met meest recente rom update

  5. wassim wassim

    ik zou graag een Zp920 willen kopen maar ik kan nergens reviews over deze gsm vinden. Wat ik heel raar vindt. Maar ik zou graag de minpunten willen weten van deze gsm.

  6. Zopo Support Zopo Support

    Beste Marjolein,

    Gelieve een ticket aan te maken via je account. Hiermee kunnen we je beter helpen.

  7. marjolein marjolein

    Ik heb een Zopo ZP999 sinds 8 maanden. Al 2 laadsnoertjes kapot. Het aansluitpunt van de Zopo is heel ondiep en de lader pas niet goed. Dus gaat los zitten op een gegeven moment. Nu derde snoertje. Inmiddels laat de batterij ook niet meer op. Je ziet dat de batterij zou moeten laden, maar niks. Ik heb daarover gebeld, maar kreeg (vriendelijke)stagiar aan de telefoon die er ook niks van wist. Verder was er niemand bereikbaar. Ik baal enorm. Zit nu in Berlijn zonder telefoon, alleen als ie aan draadje hangt kan ik kijken. Is precies 1% geladen. Heb ik nieuwe lader nodig, nieuwe batterij of is gewoon de telefoon niet goed omdat het contact om te laden niet ok is. Ik hoop dat er iemand aanwezig is die me iets kan vertellen.

  8. Support Support

    Beste Karim,

    Je gebruikt een verouderde firmware. Het probleem kan worden verholpen door de nieuwe rom 4.4 te installeren.

  9. ZOPO ZOPO

    Beste Marcel,

    Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Uw pakket is woensdag gelukkig bij u eindelijk bezorgd. Wij hopen dat u er veel plezier aan beleeft.

  10. Marcel Marcel

    OP donderdag de 13e een ZP330C besteld, kon kiezen voor levering vrijdag na 14:00 uur. Vrije middag genomen. Vrijdagochtend nog geen track en trace. Mail gestuurd, veel later het antwoord dat de telefoon maandag verstuurd zou worden en dan dinsdag in huis.Ter compensatie zou ik een siliconenhoesje krijgen (had blauwe kleur gevraagd) en een usb lampje(???). Had Voor Zopo Benelux gekozen omdat die sneller zouden leveren dan een Chinese leverancier met DHL.

    Dinsdag ook geen telefoon. Ook na iets van 3 emails, 2 x antwoord apparaat ingesproken geen reactie. Na gebruik van een klachtensite kreeg ik uiteindelijk om 19:30 in de avond het bericht dat mijn telefoon woensdag geleverd zou worden.

    Nu woensdag is hij uiteindelijk geleverd, Had hem juist bij hen besteld om op tijd te zijn voor mijn dochter haar 10e verjaardag op de 16e. Siliconen hoesje is grijs ipv blauw en de reeds geplakte screenprotector zat vol met luchtbellen. Telefoon aangezet en het scherm is helemaal in het chinees. Handig als je zegt dat alle telefoons worden nagekeken voor verzenden. Na een half uurtje puzzelen gelukkig Nederlands gevonden en kunnen we aan de slag. Al met al een zeer slechte ervaring. Je kan beter via China bestellen Ali Express. Heb ik eerder gedaan en snellere levering goede service en helpdesk. Snelle antwoorden. en ook bij defect gewoon opsturen en nieuw of gemaakt retour. Dat is service. Niet wat ZOPO Benelux doet. Dus mijn advies mijd ZOPO Benelux.

  11. Marcel Marcel

    Ik heb donderdag de ZP330C besteld, gekozen voor levering vrijdag middag, maar na MIJN initiatief om te mailen antwoord gekregen dat hij maandag verstuurd zou worden en dinsdag geleverd. Het is nu dinsdag middag ik heb nog geen track en trace nummer en geen telefoon, op mijn email wordt niet gereageerd, en ook de telefoon wordt niet beantwoord.

  12. ZOPO support ZOPO support

    Beste Yilmaz,

    De garantie zult u moeten verhalen bij de oorspronkelijke plek van aankoop. Waarschijnlijk is dit u niet verteld bij de aankoop om zo u te kunnen overtuigen het produkt in het buitenland te bestellen voor goedkoper en zonder eventuele invoer/btw kosten. Het prijsverschil met het kopen in nederland en het kopen in het buitenland komt voort uit invoer/btw kosten en het recht op 2 jaar garantie.
    Wellicht zult u bij vergelijkbare situaties in de toekomst niet de fout maken om voor goedkoper te gaan maar voor betrouwbaar.

    U kunt altijd bij ons terecht voor een eventuele reparatie tegen betaling.

    Met vriendelijke groet

  13. ZOPO support ZOPO support

    Beste Jeroen,

    Een update word automatisch naar het toestel gepushed door de fabriek. Hier krijgt u via een melding op het scherm een notificatie van.
    Een backup kan via het menu gemaakt worden. Dit verschilt per toestel.

    Met vriendelijke groet

  14. ZOPO ZOPO

    Beste Maikel,

    Dit kan aan de APN instellingen liggen.
    Deze zijn specifiek voor uw provider en kan gevonden worden bij instellingen- data.
    Ook moet de telefoon ingesteld worden dat de data gebruikt moet worden van de specifieke sim kaart. Deze instellingen bevinden zich onder sim instellingen onder de algemene instellingen menu.

    Met vriendelijke groet

  15. maikel maikel

    Hallo

    Ik kan op mijn zopo zp980 geen data verbinding krijgen ligt dat aan mijn provider want ik vind dit wel een beetje jammer

  16. Jeroen23 Jeroen23

    Hoe zit dat met het update van je software krijg je een cd rom thuis gestuurd en hoe maak je een back up van de Zopo?

  17. Yilmaz Cevik Yilmaz Cevik

    mijn zopo999 gekocht via internet in december2014 door mijn vrouw, als kado, tot vorige week naar tevredenheid gebruik van gemaakt. Ineens kon ik mijn zopo niet meer opstarten...(vermoedelijk moederbord is defect). na kontact opnemen met zopo service blijkt dat zij geen service verlenen aan toestellen die via internet gekocht zijn.

    Ik kan het niet geloven dat dit mogelijk kan zijn in deze tijden dat alles via internet wordt verkocht.. het is een originele zopo omdat deze niet in Rotterdam is gekocht kan ik het niet laten maken via service afdeling van zopo.
    dit is voor mij weer een bevestiging dat je niets moet beginnen met dit soort onbetrouwbare (Merken) bedrijven die geen support bieden..

  18. Paul Thijs Paul Thijs

    In Juni de Zp330 Color C besteld en op 3 Juli ontvangen. Nieuwste budget model van Zopo , inmiddels mijn derde toestel (elders gekocht) en ook nu zeer tevreden.Eenvoudig doch functioneel toestel met Android 5.1 Lollipop , eerste update met verbeteringen ook al ontvangen. toestel is klein , licht en ligt goed in de hand. Lollipop draait ondanks de 1GB ram aardig vlot en soepel. Foto's met de Rearcamera zijn bij voldoende daglicht zeer acceptabel voor een slechts 5 Megapixel toestel. Zuinig in accugebruik haal er gemakkelijk anderhalve dag mee bij gemiddeld gebruik , maar dit verschilt natuurlijk per gebruiker en welke apps je hebt geïnstalleerd.Fijn toestel ZopoBenelux!.

    P.

  19. Vincent Vissers Vincent Vissers

    Een paar dagen geleden deed het probleem zich voor dat onze ZOPO ZP700 opeens niet meer kon worden opgeladen. na contact te hebben gehad met ZopoBenelux (winkel Rotterdam) kon ik die zelfde middag nog te recht.
    Het onderdeel dat defect was werd direct op basis van garantie gerepareerd.
    Wat een Top!! service!!
    Wij zijn echt super tevreden!
    Voor ons niets anders meer dan ZOPO!

  20. Ivander Ivander

    Ik heb mijn ZOPO ZP 999 nu sinds eind maart. Ik was zeer tevreden totdat mijn telefoon op vakantie voor de eerste keer viel. Er zat toen ook meteen een vette barst in mijn scherm ondanks het feit dat hij op de achterkant in zand met wat kleine steentjes viel terwijl er een hoesje omheen zat. Ook heb ik contact gehad met ZOPO Nedeland, maar de klantenservice liet enorm lang op zich wachten en daarbij bedraagt het vervangen van het scherm €170.-
    Voor een paar tientjes heb je al weer een degelijk apperaat. Dus kan ik bijna gewoon beter een nieuwe telefoon kopen. Daarbij lukt het mij ook niet om 3G/4G contact te maken met het mobiele netwerk.

  21. ZOPO Support ZOPO Support

    Beste Daphne,

    Welk model is het? Waar heb je het toestel gekocht?
    Zou je ons hierover een mail kunnen sturen? support@zopobenelux.nl

  22. daphne k daphne k

    ik heb mijn telefoon nu een half jaar en ik zat er vanochtend weer op. maar hij viel ineens uit. mijn baterij was onder de 15 %. ik heb alles geprobeert om hem weer aan te krijgen. ik heb de baterij er uitgehaald en ook weer opnieuw opgestart en ik heb hem aan de lader gehad maar hij doet het niet. wat m oet ik nu doen?

  23. herman vanmulken herman vanmulken

    bericht voor c west
    bedankt voor reactie, begrijp niet wat ik zou moeten doen. Heb telefoon uit elkaar gehaald en contacten met schroevedraaier verbonden (accu zat erin), geen reactie. heb je link van youtube filmpje?
    herman vanmulken
    betreft zopo 980, laadt niet op, usb al aantal keren vervangen en alles gechecked

  24. kai kai

    hey, ik heb anderhalf jaar geleden een zopo zp 998+ gekocht. alles werkte prima tot ik vorige maand een wireless update installeerde. Sindsdien heb ik last van netwerk problemen en het ligt niet aan mijn simkaart. zijn er nog mensen die er last van hebben en eventuele oplossingen voor hebben?

    thx

  25. c west. c west.

    reactie bestemd voor dhr hermanvan mulken .
    op youtube staat een filmpje dat waarschijnlijk de aan/uit knop kapot is .Dat is ; de contacten .Ontleedt het apparaat door enkele schroeven los te draaien en verwijder tijdelijk de aan/uit knop.In deze youtube film moet je contact maken tussen de contactvlakken met een kleine schroevendraaier en hoepla het toestel zou weer moeten werken .
    laat even weten of het is gelukt .

  26. herman vanmulken herman vanmulken

    heb zopo 980, hij laadt niet meer op, geeft ook geen laadteken, usb al eens vervangen, batterij vervangen, geen verbering, kan laadchip kapot zijn op moederbord?

  27. ZOPO ZOPO

    Beste C West,

    Helaas is de fabriek gestopt met dit model en zijn er geen onderdelen meer voorraadig. Wellicht zou onze collega's in Italie het nog wel op voorraad hebben, omdat ze dit model ook destijds hebben verkocht.
    http://www.zopomobile.it/
    Onze Bij de start van ZOPO BENELUX was dit model al niet meer actueel.

    Met vriendelijke groet,

  28. ZOPO ZOPO

    Beste Janbroer,

    Met de volgende link kan de batterij besteld worden op onze website:
    http://www.zopobenelux.nl/zoparts-batterij.html

    Met vriendelijke groet,

    ZOPO

  29. janbroer janbroer

    waarschijnlijk heeft de batterij van mijn ZOPO980 het begeven. Hij laadt niet meer op. Waar kan ik op zeer korte termijn een batterij kopen ? Ik woon in regio Den Bosch

  30. c west c west

    ik heb een zopo 950+ waarvan moederbord kapot is.Bij laden op computer met kabel wordt toestel niet herkend.wel staat er een E harde schijf ,maar doet niets.

    ik heb hele internet afgespeurd naar vervangende moederbord voor deze zp950+,maar nergens gevonden .Ook zopo china geeft nul op verzoek .Raar dat zo een goed toestel niet meer te repareren is.Als het een duitse fa.was geweest hadden ze zeker nog onderdelen gehad .

  31. Support Support

    Beste heer Bernard,

    Ik verzoek u om een reparatie aanmelding te doen. Via www.zopobenelux.nl/reparatie/aanmelden
    Hierna verzoek ik u om het aankoopbewijs en het toestel naar ons op te sturen. Wij onderzoeken wat het probleem is en houden u hiervan op de hoogte.

    Met vriendelijke groet,

    ZOPO Support

  32. Baki Bernard Baki Bernard

    mijn vorige 2 x reacties zijn nier verschenen waar in stond dat ik al scherm kasten al geprobeerd heb en de zopo doe dat niet helas ben ik gedwongen de toestel gewoon terug te sturen

  33. Support Support

    Als u een mailtje stuurt naar support@zopobenelux.nl dan wordt u verder geholpen. Het kan zijn dat uw SD kaart poortje niet goed functioneert.

  34. Baki Bernard Baki Bernard

    een gewone ding die ik mist bij ZOPO zp999 , is ik kan geen foto's opsturen naar mijn SONY Bravia TV terwijl dat een simpele functie is die wel kan met mijn tablet en S4

  35. Baki Bernard Baki Bernard

    Hallo
    ik heb 2 x diverse geheugen kaarten gebruikt die in mijn SAMSUNG worden gelijk herkend maar in de ZOPO geeft ie aan kaart LEEG ( wat niet waar is ) want in mijn tablet en in de S4 ze doen het gewoon

    gr

  36. ZOPO ZOPO

    Beste Baki,

    Wat zijn je klachten met het toestel? De ZP999 scoort in prestaties veel beter dan de S5 zelfs. Download antutu benchmarks en zie de resultaten zelf.

    Tevens is de ZP999 uitbreidbaar middels een sd kaart tot 128GB. Als uw sd kaart niet herkent wordt, dan zal er iets anders mis mee zijn. Het kan liggen aan de sd kaart maar kan ook te maken hebben met het toestel. U kunt ons altijd even een mail sturen zodat onze support afdeling u verder kan helpen.

    Wat mist u nog meer aan functies wat u wel op de S4 had?

  37. Baki Bernard Baki Bernard

    Helaas een ZOPO ZP999 pro gekocht de gewone functies die ik heb bij een Samsung S4 dat heeft ie niet :-) wordt beweerd dat ie 64 micro sd aan kan ook gekocht wat blijkt niets van waar

  38. Support Support

    Beste Joachim,
    Om je klacht in behandeling te nemen hebben wij ten eerste uw aankoopbewijs nodig om uw garantie te controleren. Hierna kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.
    Antwoordt op uw vraag: wij hebben geen aankoopbewijzen in ons systeem. Deze worden automatisch doorgestuurd naar onze administratie voor de boekhouding.
    We zien uw aankoopbewijs graag tegemoet om uw klacht verder in behandeling te nemen.

  39. Joachim Joachim

    In juni 2014 kocht ik een Z700. Sindsdien regelmatig problemen met snel leeglopende batterij en een GPS die niet nauwkeurig en traag werkte. De problemen met de batterij werden de laatste twee maanden steeds erger bv. op en half uur van 60 naar 0% Sinds enkele weken wil mijn toestel niet meer opstarten. Daarom contacteer ik ZOPO benelux hoe dit kan afgehandeld worden, het antwoord was de vraag om de factuur te sturen (alsof ze die zelf niet hebben). Hierna geen reactie meer van ZOPO-benelux.

  40. Quirijn herwig Quirijn herwig

    Heb mijn zopo een tijd gebruikt maar helaas is het scherm voor de tweede keer kapot gegaan (glas gebroken) en nu dus tijdelijk op een htc. Werkt helaas niet zo snel en intuitief maar goed het is even niet anders. De heren bij Zopo gaan het gelukkig oplossen en ik verwacht mijn telefoon weer snel terug. Ook geven ze de telefoon als het goed is een software upgrade. Prima service en goede telefoons.

  41. Bouke Bouke

    Sinds december in bezit van een Zopo ZP999 - en redelijk tevreden, snel en gereageerd goed.

    2 problemen:
    - batterij drain... kan nauwelijks de hele dag doorkomen avonds moet hij weer aan de lader.
    - de GPS. Deze krijgt echt heeeeel slecht connectie, uit frustratie heb ik een tomtom gekocht. Dit probleem heeft me dus al een hele hoop omrijden en een tomtom gekost..

    Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is er iets mis met mijn toestel?

  42. Vladimir Vladimir

    Sinds kort heb ik ZOPO ZP3X. Prima toestel.
    Alleen heb ik gemerkt dat als ik een headset van andere merken gebruik dan krijg ik een storende tickende geluid. Is het een bekend probleem? Ik zie op internet dat meerdere mensen hetzelfde probleem met headsets hebben. Headset met microphone. Gewone koptelefoontjes werken prima.
    Met vriendelijke groet,
    Vladimir

  43. Jan Francke Jan Francke

    Sinds een week in bezit van een Zopo ZP999 - en over alles zeer tevreden, echte helemaal prima.

    1 probleem heb ik echter wel, (de) batterij drain...! Heb er al veel standaard apps afgegooid en verder vanalles geprobeerd met batterij savers etc. Maar telefoon geeft simpel weg veel te veel wakelocks.
    Nu sinds vanochtend 1uur 15 min screen ontime gehad en batterij al op 55%, top conusmers zijn Mobiel standby / Androidsysteem en Wifi. Zie onderstaande screenshot:

    http://imgur.com/j0SMvuD

    Heb al veel zitten zoeken maar tot nu toe geen oplossing gevonden.
    Iemand?

  44. ZOPO SUPPORT ZOPO SUPPORT

    Beste Freek,

    Uit deze informatie, kunnen wij u niet direct een onderdeel aanwijzen wat vervangen dient te worden. Echter dit duid wel aan op een vermoedelijke audio-uitgang defect. Aangezien dit soort componenten OTB zijn, dient u het gehele moederbord te vervangen.

  45. Freek Van Landeghem Freek Van Landeghem

    Ik heb een zopo zp980. De aux-ingang, front speaker en back speaker werken niet meer. Welk onderdeel moet ik vervangen om deze terug te laten werken?

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden
Recente artikelen
Tags